SALAM PERKENALAN



Assalamualaikum & salam perkenalan dari aku Zea Daisha..

Panggil je aku Zea..

Aku bukanlah siapa2.. bukan orang kaya apatah lagi orang ternama.. aku hanya insan biasa yang penuh dengan cerita aku yang tersendiri..

Aku suka baca blog.. dah lama niat dihati nak ada blog sendiri.. tapi banyak benda yang aku tak pandai pasal blog ni.. terutama bab design.. tengok blog orang lain punya lah cun.. tapi aku tak pandai nak buat..

❤ Jadi godek punya godek.. aku jumpa la sorang sis ni.. dia ambik upah design blog dengan harga yang murah je.. kalau korang nak design blog gak.. korang boleh la contact Sis Hawa ni... harga dia sangat2 la tak masuk akal.. design dia pon cun2.. korang boleh request nak yang macam mana.. ❤

Ok.. berbalik pada diri aku.. kenapa aku namakan blog aku 'tiada sesalan'?? sebab aku rasa hidup aku penuh dengan cerita duka.. tapi aku bangkit sebab ALLAH sayang aku.. macam mana aku boleh bangkit?? yessss.. inilah yang aku nak share kat blog aku.. semoga apa yang aku share boleh bagi pengajaran pada yang baca nanti.. dan tak ulang apa yang aku dah lalui.. sesungguhnya ALLAH sentiasa sayangkan aku dan kamu... walaupun kita sentiasa lupa padaNYA

Aku harap kehadiran aku diterima kat blog ni.. sudilah bagi tunjuk ajar pada aku yang baru nak berjinak dalam dunia blog ni.. korang boleh tinggalkan link blog korang.. insyaAllah aku akan follow korang rapat2..

Salam Perkenalan dari aku sekali lagi.. thanks.. ❤❤❤

Share this:

CONVERSATION

14 comments:

  1. Waalaikummussalam Zea..selamat datang ke dunia blogging..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal juga zea...
    Happy blogging....
    Cheers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal.. harap boleh tunjuk ajar andai ade salah ya :)

      Delete
  3. Selamat dtg ke dunia blogging!!

    ReplyDelete
  4. Salam pkenalan ZD .. ccl first time dtang sini ..nk follow tapi CCL tercari2 kat mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pon baru lagi.. blur2 lagi ni :)
      salam kenal ya :)

      Delete
  5. salam kenal...happy blogging dear ^^

    ReplyDelete